Febervarme

Posted on

I natt sov poden på rommet vårt. Jeg ble litt bekymra etter i går. Det resulterte i masse oppvåkninger, mye amming og dårlig søvn, men han virket bedre i dag tidlig. Det eneste vi merket var at han ikke ville ha noe særlig mat. Jeg tenkte det var på grunn av ammingen på natta, så brøy meg ikke så mye om det.

Vi var ikke store deler av dagen og annet enn at han fremdeles ruller over på magen nesten med en gang jeg legger han ned og han blir kjempesint når han ligger på magen, så var det ikke stort som skjedde.

Han hadde lite matlyst i løpet av dagen også, og vårt andre forsøk på å gi middagsglass endte som forrige gang; han spyttet det ut (ny smak, samme reaksjon).

Så vi dro på butikken og kjøpte polarbrød isteden. Da spiste han i det minste en del, men ikke så mye som vanlig. Og han sov to lurer på over en time i dag. Jeg tenkte med en gang at han var kommet inn i en bedre rytme, men på kvelden merket jeg at han var uvel og fant ut at han hadde feber. Jeg la han allerede kl 18 og han har sovet siden det.

Nå er heldigvis feberen nede, og jeg burde bare være glad for at han sover, men er jo ikke så lett å slappe av når poden er dårlig.

Mannen er ute, så jeg har, isteden for å sitte og Google og bekymre meg, jobbet videre med bordskiltene til bryllupet. (Det virket som en god ide å lage de selv, men nå er jeg ikke helt sikker på det-det tar tid!)

Vi får se hvordan natten går, jeg skal iallefall legge meg tidlig for sikkerhetsskyld

20140711-214227.jpg

Legg igjen en kommentar

