Brudebukett

Posted on Updated on

I dag har Trym og jeg vært på ekskusjon til Bekkestua for å snakke med ei venninne som er blomsterdekoratør om brudebuketten.

Vi tok en trilletur litt rundt i nabolaget først, og jeg bet meg merke til hvor mye det ligner på Nordstrand. Manglet bare utsikt til sjøen (fra der vi var i det minste).

Vi møtte venninnen min på blomsterbutikken hun jobber og jeg fikk bestilt bukett. Hun jobbet med en bukett i det jeg kom, så jeg fikk sett hvor flink hun er. Det var veldig fint å forklare for en som kjenner meg hvordan jeg tenker at buketten skal se ut, for hun skjønte fort hva jeg mente. Dessuten hadde Trym litt «mark» og klatra rundt på meg hele tiden. Litt greiere å være i en sånn situasjon med noen jeg kjenner.

Etterpå dro vi på cafe og Trym spiste lunchen sin. Brød med prim. Vet ikke om det er bra å gi eller ikke, men han liker det, og det er fint å se at matlysten er tilbake til normalen. Han har fremdeles utslett/røde prikker, men det bekymrer meg egentlig ikke nå som formen er så bra igjen.

Det var veldig hyggelig å være på cafe igjen, for Trym kunne sitte i en egen stol, og vi fikk snakket litt om annet enn baby-prat:)

(Forresten; oppfølging fra natten (siden jeg nevnte at vi prøvde å legge han senere i går) han sov til halv 6! Bare litt knirk kl 04, men mye bedre natt enn natten før)

20140716-202206.jpg

Legg igjen en kommentar

