Kråkereir

Posted on Updated on

Siden det ikke ble noe innlegg i går, så blir det to i dag. Jeg må bare legge til et syteinnlegg. Mannen leverte bilen vi lånte til hytta (bilkollektivet) og jeg prøvde å teste hårfrisyre til bryllupet – Det funka ikke. Tanken jeg hadde tror jeg var god, men med mine manglende håroppsette-skills gjorde at det bare ble kaos og kråkereir. Oh well, har en kveld til uten planer før bryllupet. Kanskje jeg får til noe da…  (Bra blir det uansett hår-frisyre)

20140804-204826.jpg

Legg igjen en kommentar

