Øya

Posted on Updated on

Det var utrolig gøy å være tilbake på øya i går. Festivalområdet er jo flyttet fra middelalderparken til tøyenparken og jeg syns det funka veldig bra. Det var god plass og mange steder med god sikt til scenene.

Det var fint å ha en «date night» med mannen og foreldrene mine virket å ha hatt det fint sammen med Trym.

Ah, nå kommer bussen jeg skal på. Dagens siste gjøremål, håper jeg,(annet enn å pakke for helga): å besøke blomstervenninnen min for å snakke blomsterdekorasjoner for bryllupet

20140807-192851.jpg

Legg igjen en kommentar

