Bryllup

Posted on Updated on

 

I kveld er mannen ute med jobb, så jeg får ta ett lite raid og rydde litt i bloggen (oppdattere collagesiden, og legge ut litt bilder fra den siste uka – blir ikke så mye tekst i disse innleggene, men det er jo tross alt pga bildene jeg begynte denne bloggen)

Jeg tok ikke så mange bilder i helga (av naturlige grunner) men her er noe fra kvelden før vi giftet oss (båten jeg nevnte i forrige blogginnlegg), og fra torsdagen før, da jeg fikk hjelp med å lage borddekorasjoner fra blomster-venninnen min.  20140815-192528.jpg

20140815-192537.jpg

Legg igjen en kommentar

