Småbabytreff på St.Hanshaugen

Posted on Updated on

I dag tenkte vi kanskje å bli hjemme, men siden mannen (som nevnt tidligere) er ute i kveld, så tenkte jeg at det egentlig hadde vært fint å møte noen andre. Og på skogen (underskog) så er det to «barselgrupper»/ tråder med mammaer som arrangerer treff, en som er den jeg har fulgt og møtt en del, og en annen med babyer som er født på nyåret i år. Så jeg fant ut at vi likesågodt kunne møte de små barna. De andre var rundt fire måneder alle sammen. Og jeg fikk en liten aha-opplevelse i forhold til hvor mye Trym faktisk har vokst, og hvor fort tiden har gått. De andre var så små. Det skjer mye på kort tid.

Hyggelige folk og søte babyer. Etterpå gikk vi til Carl Berner og møtte mannen for en kopp kaffe. På veien gikk vi forbi Alexander Kiellandsplass og der er det en fontente. Jeg lurer på om Trym blir like glad i vann som meg, for den fontenen var iallefall veldig spennende. 20140815-192725.jpg

Legg igjen en kommentar

