Son spa

Image Posted on Updated on

Jeg skrev vel litt om morgengaven med en natt på Son spa tidligere. Jeg kan bare legge til at det var helt fantastisk!

Vi hadde en rolig kveld , spiste middag sammen alle tre på hotelrestauranten. Etterpå nøt vi ett glass vin på balkongen mens Trym sov, og vi fikk samla oss litt etter bryllupet. Det som gjentok seg i samtalen var «fy søren så bra folk vi kjenner» og «dette er så riktig».

Vi fikk frokost på rommet dagen etter, jeg fikk en tur til basseng området, med boblebad, varmt bad, kalddusj og andre digge greier. Etterpå tok en tur til Son, som forøvrig er et utrolig sjarmerende sted, og spiste lunch der. Foreldrene mine kom i tre-tiden dagen etter og jeg fikk behandling mens Trym var på trilletur med morfaren, og mormoren og mannen tok seg en tur i basseng-området. Så var det på tide å dra hjem. Og jaggu var det ikke en viss mormor som hadde rydda og vaska over gulvet vårt. Er det mulig?! 🙂 Digg å komme hjem til.

20140815-192440.jpg

Legg igjen en kommentar

