Ullevållsseter

Posted on Updated on

Da fikk vi endelig vært med på DNT-turen opp til ullevållsseter. Det har stortsett ikke passa med sovetider og sånt før sommeren. Men i dag hadde jeg en strålende blid unge på fanget på banen hele veien til, og været var strålende, så det ble en fin tur.

Egentlig alt jeg har å meddele- poden er lagt og jeg er på vei ut for å møte ei venninne. Han forstod nok at jeg skulle dra, for det ble litt grining, men ikke mange minuttene etterpå fikk jeg melding av mannen om at han hadde sovna. Så da kan jeg dra ut uten å føle meg kjip som dro rett før leggetid

20140827-184936.jpg

Legg igjen en kommentar

