Lamadrama

Posted on

Fin hyttedag. Først med en tur til Fagernes for å fikse materiale til ny del av verandaen (Tryms morfar skal bygge) så på cafe. Det var visst Trym så sjarmerende at damen bak disken kom med en cup-cake til han. Jeg ble litt forfjamsa, så jeg klarte ikke ikke annet enn å si takk. Og før jeg visste ordet av det hadde Trym sett den og tatt tak. Så han fikk kake til lunch. Jeg vet ikke helt om jeg liker det. Men var så uventet situasjon, så jeg fikk ikke tid til å tenke over det før det var for sent og han satt og gumla i seg kake. Det var jo en veldig hyggelig gest, men hadde jeg blitt spurt om han kunne få, så ville jeg nok ha takka nei.

Da vi kom tilbake til hytta, så ble vi møt av fire lamaer like utenfor tunet. Vi har aldri sett lamaer beite fritt før, og det hadde ingen av naboene heller. De var litt skumle først, men virket ganske vennlige og overhode ikke menneskesky. Sært, men gøy.

20140906-202708.jpg

Legg igjen en kommentar

