Collioure

Posted on Updated on

I dag har vi vært på tur til nabobyen, collioure, med bæremeis (syns vel ganske godt i bildene). En flott dag, med sol og litt avkjølende vind. Perfekt årstid å dra hit, ikke for varmt, men fremdeles litt sommer.

Poden sov bedre i natt, med bare tre oppvåkninger, og han roet seg raskt ned da han fikk kaninen. Han startet dagen litt (for) tidlig, men mannen tok han, så jeg fikk sovet litt ekstra.

Ellers så har jeg begynt å spille ingress (mobilspill hvor man jakter på «portaler» -gjerne monumenter, statuer og lignende- rundt omkring) og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke begynte med det for 9mndr siden. Det hadde jo vært gull for alle trilleturene jeg har gått på uten mål og mening (foruten å få poden til å sove). Vel, uansett, nå er flere portaler her i pv og i collioure mine.

Ellers, så var naboen innom her såvidt og hilste på Trym. De er veldig hyggelige og fortalte strengt at neste gang vi kom med tog, så måtte vi ringe, så de kunne komme og hente oss i perpignan, eller i det minste på togstasjonen her i pv. Søte folk.

Alt i alt en fin dag, til tross for at poden ikke ville spise noe særlig og var fryktelig trøtt da klokka var 17. Digg å være her nede!

20140918-193731.jpg

Legg igjen en kommentar

