Sende besøkende hjem

Posted on

I dag dro Tryms farmor og to tanter. De hadde ikke fått tak i tgv-billetter i Barcelona og måtte derfor ta lokaltoget hele veien fra Barcelona til grensa da de kom. (Et tog som stopper ved alle stasjoner og tar en evighet.)

Så for å få en mer behagelig retur så tok de tgv fra perpignan isteden. Mannen, Trym og jeg tok følge med dem til perpignan og fant ut at det kunne passe med en bytur i samme slengen. Tanken var kanskje litt shopping, men det ble det ikke noe av. Men jeg fikk reparert skjermen på telefonen min (Hurra!)

Og som jeg nevnte i forrige innlegg trodde jeg poden ville sove lenge på dagen på grunn av gårsdagen, men nei-samme regla som i går. 40 min søvn og det var det. Heldigvis gikk det lettere med kveldsmaten (middagen) i dag. Fiskepinner (uten det utenpå) og maccaronigrateng var konge.

Nå føler jeg at jeg skrivebabler, så da tror jeg det er best å bare gi seg.

20141006-201210.jpg

Legg igjen en kommentar

