Linderudkollen

Posted on

I dag har vi vært på DNT-trilletur igjen. Og det var helt nydelig vær, så jeg er glad jeg bestemte meg i går for å dra på tur. (Syns alltid det er enklere å få gjort ting om jeg har planer klare kvelden før).

Poden virker som å hå forstått vintertid litt bedre nå, for i dag sov han til 07, og det gir oss jo en fin start på dagen.

Vi dro avgårde med bane og buss og rakk frem i tide til oppmøte. Selve turen var ikke så lang, så vi tok en liten ekstratur innom trollvann. Jeg har ikke vært noe særlig i området, så det var fint å se et nytt sted.

På linderudkollen er det DNT-hytte, så der spiste vi lunch (var i underkant av 20 trillende). Trym og jeg ble sittende ute i sola med noen andre. Etter han hadde spist ville han ut og gå, og han fikk hilse på en hund som var der. Hunden var glad i barn, og hilste ved å slikke Trym på hendene og i ansiktet. Det tror jeg var dagens høydepunkt for han, for han lo masse. Veldig stas. Alt i alt-fin dag!

IMG_2007.JPG

Legg igjen en kommentar

