Snart ny permisjon!

Posted on

Jeg merker at jeg teller ned arbeidsdagene frem til neste permisjon, og begynner helt klart å glede meg. Tror nok jeg skal ta opp igjen dette prosjektet, men lurer på om jeg kanskje kun skal legge ut bilder på Instagram. Eller kanskje jeg burde ha lagt ut alle bildene her fra bloggen på insta. Problemet da er mest at jeg kommer til å spamme folk noe sykt med hundrevis av bilder. Men hadde vært fint å ha alt der… Ikke virkelig store problemer, men snart ny permisjon! Yay!

Legg igjen en kommentar

