Nattevåken

Posted on

Og da var det midt på natta og «lille my» og jeg har vært våken lenge. Det har med andre ord jeg også:( De tidligere nettene har ho våknet, fått mat og sovnet igjen, men nå er det tydeligvis noen som har begynt å være våken lengre strekket av gangen. 

Det er for tidlig enda å prøve å fortelle henne at er natta, og på natta skal man sove, men jeg tenker at det er greit å holde seg i senga enn så lenge. Jeg har kun på en liten nattlampe og ellers lys fra mobilen, tenkte forøvrig å legge bort mobilen og heller lese litt, men jeg sliter så med å holde øya åpne (og mannens sovepust gjør det ikke veldig mye lettere.)

Jeg hadde planer om å gå en lengre tur i morgen, men så trøtt som jeg er nå, så tror jeg at eneste planen er å levere og hente i barnehagen, ellers kun å sove når jeg kan.

Nå har ho vært våken fra 00.30 til 03.30… Gjesp!! 

(Bildet er fra i dag tidlig, da sov ho heldigvis, men vi måtte opp pga barnehage levering. Håper ho kommer fort inn i ok døgnrytme)

 

Legg igjen en kommentar

