Trillefølge

Posted on

  I dag startet dagen med en joggetur til barnehagen. Begge barna i sykkelvogna, som også fungerer godt til trillevogn og joggevogn. Det er ikke veldig langt til barnehagen, men jeg tenker å prøve å få inn tre små joggeturer i uka frem til formen blir bedre og jeg kan legge ut på lengre økter. I dag tok jeg en liten ekstra runde på veien hjem, så turen ble litt lengre enn onsdagens joggeøkt. Jeg har intensjoner om å prøve å følge NTNU sin 7 ukers plan, men merker jeg ikke helt får til intervall-løpingen enda, og styrkeøvelser får jeg ikke alltid tatt etter joggingen. Men er i det minste i gang med å bevege meg litt mer. 

Det er strålende fint vær, og jeg ble invitert med på trilletur sammen med en av mammaene i podens barnehage, som også er hjemme i mamma-perm med sønnen på 5 måneder. 

Vi gikk til en cafe utenfor sentrum og gikk litt lengre for å teste ut nye områder. Til tross for gårsdagens snøfall var mye av veien bar og det var godt og varmt å ta pause i solveggen. Fint å ha litt voksenkontakt og veldig hyggelig med trillefølge:) 

Legg igjen en kommentar

