Pysjdag

Posted on

  Var litt tidlig å juble over lillesøstera sovehjerte i går. For i natt gikk det ikke like greit. Etter jeg hadde publisert gårsdagens post, våkna ho etter en time, spiste og vi sovna begge to. Jeg våkna etter en time og la ho over i senga si. Så våkna ho igjen etter en ny time, og det samme skjedde igjen. Og igjen. Endte med at mannen tok ho inn på babyrommet rundt kl 03, så jeg fikk sove litt lengre en en times økter. 

Dagen i dag har vært rolig, fordi poden har vært syk. Han har ingen matlyst og ville sove på sofaen. Så vi har hatt pysjdag i dag. 

Lillesøster har vært rolig og snill som vanlig, litt mer våken og litt vanskeligere å legge på dagtid, men ganske grei å ha med å gjøre.  Nå i kveld fant vi ut at hun skulle bli skiftet til pysj samtidig som storebror, og så vi la henne i vogna, her på stua, da hun begynte å bli trøtt på kvelden, dvs ca kl 20. Og hu sovna på null komma niks. Nå tror jeg hun snart kommer til å våkne for mat, men håper da at hun sovner fort igjen. Om hun gjør det får vi sett om hun er klar for å ta natten kl 20 fremover. 

I morgen skulle jeg egentlig ha dratt på legekontroll (6ukers kontrollen), men blir nok litt vanskelig med både lillesøster og syk storebror. Vel, kanskje det blir en ny runde med sauen shaun filmen om det blir for slitsomt Storebror så hele filmen i dag. Den første hele filmen han har sett. Og apropo film, nå skal jeg se batman sammen med mannen.

Legg igjen en kommentar

