Syk, eller ikke

Posted on

  I går ble jeg ringt opp fra barnehagen fordi poden hadde feber og almenntilstanden var visst laber. Jeg møtte opp i barnehagen og møtte verdens blideste mest gira storebror. Ylva var våken i bilstolen og han var superopptatt av å vise henne frem til en av de barnehageansatte. «Se Cathrine, se hun er våken, hun vokser og vokser. Se! Se!» 

Jeg fikk hjelp til å vugge bilstolen og frem til han fant en kum og kaste stein ned i. 

Resten av dagen var han i strålende humør og var absolutt ikke syk. 

For min del ble dagen litt amputert på grunn av noe jobbgreier som fremdeles surrer og går i hodet mitt. «Hva skal jeg bli når jeg blir stor?» Så har ikke så mye mer fornuftig å komme med. 

Legg igjen en kommentar

