Hagemøbler og rake

Posted on

  
To ting vi aldri har hatt bruk for før; hagemøbler og rake. Nå har vi vel alt vi trenger og ørten voksenpoeng? 

Liten oppdatering fra jobbfronten. Jeg er ikke lenger Mk-lærer, for jeg er en av tre overtallige på jobb. Fikk papirene på det på møte på jobb i går. Skulle gjerne ikke brukt permisjonstiden på sånne ting, men greit å bli ferdig med det formelle, så får vi se hvor veien går videre når det nærmer seg jul. 

Vel, vel. Etter møtet dro vi til helsestasjonen på treff. Ylva sov (hun var våken mye av bilturen hjem), så tenke hun kom til å sove litt videre i djupbaggen, men nei. Virker som hun er veldig lik broen; sover kun når vogna er i begavelse. Så der ble mange små dupper og hun var tydeligvis veldig sliten etter dagen. For hun sovna i vogna på vei hjem fra barnehagen og sov i mange timer. Fire timer uten mat tror jeg det gikk. (I motsetning til mat annenhver time tidligere på dagen) Så våkna hu i ti elleve tiden og var strålende blid og smilte og lo. Jeg var kjempetrøtt, så jeg la meg ved siden av henne og lot ho spise. Tror hun spiste godt, for hun våkna ikke for mat før nærmere kl 06! 

I dag har hun spist annenhver time og heller ikke i dag har hun sovet særlig lenge av gangen. Kan hende det er magen, for hun har gått fra å produsere en gang om dagen til masse skum-produksjoner. Veldig merkelig å begynne å få mageproblemer nå, hun som har vært så enkel sånn sett frem til nå. Tror ikke jeg har spist noe særlig anderledes enn før, eneste forskjell som jeg kommer på er at jeg jogger innimellom. Men kan da umulig tenke meg at det skal ha så mye å si (tar ikke lange turene for å si det sånn). 

Men, dagen i dag har ellers vært veldig fin. Begynte med joggetur, så blodprøve hos lege – kjapt og effektivt- så fikk vi besøk av ei venninne med dattera hennes på 15 måneder. Koselig! Jeg liker å få besøk:) 

Og i ettermiddag har mannen fått vasket noe av verandaen og satt ut bord og stoler. Så nå blir det middag bak huset ved stort bord (isteden for foran på det lille.) Vi er med andre ord klare for grillsessongen! 

Legg igjen en kommentar

