Barseltrilletur

Posted on

  
Det virker som om jeg har havnet i en barselgruppe som fungerer denne gangen. I går etter helsestasjonen gikk to av oss en trilletur og møtte en tredje mamma på veien. De hadde stortsett gått turer i industriområdet og var ikke veldig kjent, så jeg fikk dratt nytte av lokalkunnskapen jeg har fått ved å være med foreldra mine på trilletur med Trym. Vi gikk skogsvei og sti nesten hele veien, til et sted som heter raknarhaugen, så videre rundt nordbytjernet. En veldig fin tur og vi gikk og skravla hele veien. De andre er litt yngre enn meg, førstegangsforeldre og veldig hyggelige. Jeg forklarte hvorfor jeg tok bilder underveis og de andre syns det hørtes veldig smart ut å ha en slags «dagbok». Og i det jeg foklarte om bloggeprosjektet, så ble jeg enda mer forbøyd med å ha tatt det opp igjen denne gangen også. Gir motivasjon til å gjøre forskjellige ting (for motivene på bildene kan jo ikke være de samme) og fint å lese i etterkant. Hun ene sa at det visst var mulig å få blogger omgjort til bøker ved noen enkle klikk, det kan kanskje være en ide, for det er kanskje fint for barna å se bildene av sine første år på papir. Tror jeg skal sjekke ut muligheten for det

Legg igjen en kommentar

